torsdag 26 januari 2012

SodaStream


SodaStream kolsyrat vatten blir det om man bara kolsyrar vattnet med SodaStream och hoppar över att blanda i läskkoncentrat i det kolsyrade vattnet.

FLASKAN

Flaskan är den som jag fick med till min SodaStream Jet White när jag köpte den för några veckor sedan. Flaskan är genomskinlig och har en vit kork och en vit botten. Flaskan kan rymma 1 liter dricka.

KOLSYRAT VATTEN

Jag kolsyrar vattnet med min SodaStream och häller upp det kolsyrade vattnet i ett genomskinligt glas och kolsyran bubblar lite och lägger sig snabbt. Jag höjer glaset och tar en rejäl klunk och det smakade riktigt gott och friskt med en smak av kolsyra och något liknande saltsmak.

Det kolsyrade vattnet smakar precis som det kolsyrade vattnet som kan kan köpa på Coop och ICA.

BETYGET BLIR 6/10

För mer info besök
http://www.sodastream.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar