tisdag 10 januari 2012

SodaStream Orange


SodaStream Orange är ännu ett läskkoncentrat till kolsyremaskiner som är gjort till SodaStream och andra märken.

Jag tar ut det kylda vattnet i Petflaskan ur kylen och sätter den i min SodaStream kolsyremaskin och trycker på kolsyreknappen och sedan så skruvar jag loss flaskan och häller i läskkoncentratet Orange som är apelsin som försöker väl smaka lika gott som Fanta och annan apelsinläsk.

FLASKAN

Flaskan är en vit plastflaska med en heltäckande plastetikett med ett tryck där det står SodaStream Orange och en bild på en delad apelsin och lite apelsinblad. Det är en fin etikett med andra ord. Som jag har sagt innan jag tycker att flaskan och korken påminner väldigt mycket om sköljmedel.

LÄSKEN

Jag skakar petflaskan lätt så att koncentratet blandas med det kolsyrade vattnet. Jag skruvar av korken och häller upp apelsinläsken i ett genomskinligt glas.

Jag höjer glaset och tar en rejäl klunk av läsken och det smakar riktigt gott och man smakar väl att det är apelsinläsk. Jag tar en klunk till och jag tycker att det är gott, men det är inte lika gott som riktig Fanta.

Det smakar mer som fulapelsinläsk som man kan köpa på Coop, ICA, LIDL, Willys och andra mataffärer. Men den var ändå god och jag dricker upp hela glaset och efter en stund så tar jag och häller upp ett glas till och det var som sagt riktigt gott.

Så jag rekommenderar SodaStream Orange

För mer info besök
http://www.sodastream.se

BETYGET BLIR 7/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar